Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı Hizmet Şartları
COMIDAT

KALİBRASYON LABORATUVAR HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.

Form : PR.09-FR.05
Yayın T : 03.01.2024
Rev. No : 0
Rev. Tarihi : ... / ... / ......
 Adres : Altıevler Mh. Uz Sk. No:11 35320 Narlıdere - İzmir | Tel : +90 (232)259 78 21 | E-mail : bilgi@comidat.com.tr | Web : www.comidat.com.tr Sayfa No : 1/3

Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı Hizmet Şartları

1. TANIMLAR VE GENEL ŞARTLAR
  1. Bu doküman Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı ile müşteri arasındaki laboratuvar faaliyetleri ile ilgili idari, mali ve hukuki şartları içerir.
  2. Laboratuvardan hizmet talebinde bulunan firma, kurum ve kuruluşlar ile şahıslar “Müşteri” olarak adlandırılmıştır.
  3. Laboratuvardan talep edilen her türlü hizmetin verilmesi, Müşteri başvurusunun laboratuvar tarafından kabulü ile mümkündür.
  4. Talep edilen kalibrasyon işlemi, müşterinin yazılı başvurusu (PR.09-FR.03-Kalibrasyon Talep Formu ile) veya web sitemiz üzerinden alınır. Müşteri, Kalibrasyon Talep Formunu eksiksiz doldurup Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı’na e-posta/faks vb. yollarla ulaştırmakla mükelleftir.
  5. Cihaz, müşterinin başvurusu ile birlikte veya hizmet bedelinin ödeme işlemi sonrasında; ilgili laboratuvara teslim edilir. Cihaz uygun bulunması durumunda Kalibrasyon Ölçüm Bilgileri Kayıt Formu düzenlenir.
  6. Başvuru işlemini tamamlanmadan sadece
  7. Bahse konu talep edilen laboratuvar hizmetleri ile ilgili olarak kalibrasyon sertifikası tanzim edilerek müşteriye teslim edilmesi ile hizmet tamamlanır.
  8. Hizmetin tamamlanması sonrasında cihazlar müşteriye iade edilir.
  9. Hizmet başvurusundan, hizmetin sonuçlanmasına kadar geçen süreçte, Laboratuvar ile müşteri arasındaki tüm yazışma ve ekleri, Laboratuvar Hizmet Şartlarının bir parçası olarak kabul edilir.
  10. Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı, laboratuvar faaliyetlerine göre görüş/yorum yapılmaz.
  11. Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı işbu hizmet şartlarını önceden haber vermeksizin değiştirebilir.

2. LABORATUVAR HİZMETLERİNE İLİŞKİN ÖZEL ŞARTLAR

2.1. Kalibrasyon Başvurusu
  1. Güncel başvuru dokümanlarına www.comidat.com.tr sayfasından erişebilirsiniz.
  2. Kalibrasyon için bir şartnameye veya standarda uygunluk/uymazlık beyanı talep edildiğinde PR.09-FR.03-Kalibrasyon Talep Formu üzerinde belirtilmelidir.
  3. İş sağlığı ve güvenliği açısından kalibrasyon ile ilgili alınması gereken önlemler, PR.09-FR.03-Kalibrasyon Talep Formunda ilgili alanında belirtilmelidir.
  4. Laboratuvarın güncel iletişim ve adres bilgilerine www.comidat.com.tr sayfasından erişebilirsiniz.
  5. Kalibrasyon numunesinin beraberinde, müşteri tarafından onaylanmış başvuru formunun bir kopyası varsa gerekli teknik donanım/aksesuar, cihazlar için varsa kullanım/servis kılavuzları, bunların olmaması durumunda en son kalibrasyon sertifikasının bir kopyası gönderilmelidir.
  6. Kalibrasyon numunesinin, laboratuvara elden teslim edilmesi ve elden teslim alınması tercih edilir. Müşteri talebi doğrultusunda nakil işlemi, ücretin müşteri tarafından karşılanması şartı ile posta veya kargo ile de yapılabilir.
  7. Kalibrasyon numunesinin laboratuvar tarafından kesin kabulü laboratuvarda çalıştırılıp kontrollerinin gerçekleştirilmesi sonrasında yapılır.
  8. Kalibrasyon numuneleri ve hizmeti için müşteri tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğundan ve bu bilgilerin sonuçların geçerliliğine olan etkilerinden laboratuvar sorumlu değildir.
  9. Laboratuvarlar tarafından düzenlenen kalibrasyon sertifikaları bir ürünün onayı anlamını taşımaz.
  10. Hizmet sonrası kalibrasyon numunesinin iadesinde, başvuru formunda beyan edilen müşterinin kendisi veya temsile yetkili olduğuna dair yasal belgeleri sunmalıdır.
  11. Kalibrasyon hizmetine tanıklık etmek isteyen müşteriler, ziyaret öncesinde kalibrasyon hizmeti aldıkları laboratuvara yazılı olarak başvuruda bulunmalıdır.
  12. Laboratuvar dışında, müşterinin yerinde verilen hizmetler için laboratuvar personelinin iş güvenliği müşteri tarafından sağlanır.

3. DİĞER ŞARTLAR

  1. Hizmet süreleri, talep edilen hizmetin özelliklerine ve hizmeti gerçekleştirecek laboratuvarın çalışma programlarına göre değişiklik arz etmektedir.
  2. Müşteri onayı ile hizmet süreci başladıktan sonra müşterinin hizmet alımından vazgeçmesi durumunda, iş durdurulur ancak ücret iadesi yapılmaz.

4. ANLAŞMAZLIKLARIN HALLİ

  1. Müşteri, şikayet ve itirazını yazılı olarak hizmet aldığı laboratuvara yapar.
  2. Comidat Kalibrasyon Laboratuvarı ile müşteri arasında doğabilecek anlaşmazlıklarda; öncelikle müşteri ile karşılıklı mutabakat aranır. Müşteri ile anlaşma sağlanamaması durumunda mahkeme yolu açıktır. Tüm anlaşmazlıklarda çözüm mercii İzmir Mahkemeleri ve İcra Daireleridir.